henny-bim-usa-2018.reismee.nl

Dag 14 : Williams - Bearizona - Laughlin

Dag 14 Williams - Laughlin

Bij dit hotel hadden we ontbijt erbij.
En dit was voor Amerikaanse begrippen erg uitgebreid, dus hebben we lekker ontbeten en met een volle maag gingen we voordat we verder gingen eerst nog even het zwembad testen, omdat we dat gisterenavond niet meer gered hadden. We hadden het binnenzwembad helemaal voor ons alleen, was erg mooi zwembad met eraan vast een hottub...lekker smorgens zo relaxen.

Na het zwemmen de koffers ingepakt en op weg naar Bearizona, een dierentuin waar je tussen de wilde dieren kunt rijden met je auto en ook een gedeelte te voet doorheen kunt lopen.
Het was die Memorial Day, dus voor de meeste Amerikanen een vrije dag, dus erg druk.

Eerst het ritje met de auto gedaan en we kwamen langs verschillende dieren, zoals ezels,wolven, bizons,mieren en beren.

Maar omdat het op het heetst van de dag was, lagen de meeste lekker van de schaduw te genieten. In het gedeelte waar je lopend doorheen moet, begon meteen de vogelshow, erg leuk om te zien.

Daarna zijn we naar de beren gegaan en die zie je dan wel van heel dichtbij, leuk om te zien. hier zijn we bijna 2 uur geweest en toen naar Williams gereden om daar nog het centrum te bekijken, door williams loopt Route66, dus is het heel toeristisch, maar wel ook heel gezellig met terrasjes en live muziek.

Onze maagjes begonnen te knorren en ik zag een klein mexicaans restaurantje en ze hadden BBQ pulled pork op het menu staan...nou we hebben daar toch zitten smullen, heerlijk gegeten zeg !

Toen op weg naar Laughlin, een saaie rit van bijna 250 km, maar met een leuke,korte tussenstop in Seligman (route66).

Hier stonden vele klassieke auto's langs de weg en natuurlijk ook een Daf....Eindhoven staat ook hier op de kaart !

In Laughlin hadden we weer hetzelfde hotel als 2 jaar geleden, het Golden Nugget, met een heel mooi zwembad en aan het zwembad heb je een heel mooi uitzicht op de Colorado rivier. Nu hadden we weer hetzelfde als toen....zonsondergang toen we gingen zwemmen.

Na het zwemmen wist ik al waar ik wou eten...In-n-Out Burger, een fastfood restaurant waar ze verse friet maken...hmmmm.

Lopend terug naar het hotel voelde we de warme wind waaien, superlekker.
In het hotel nog een gokje gewaagd in het casino, maar helaas niet de jackpot gewonnen.