henny-bim-usa-2018.reismee.nl

Update : dag 10 Mexican Hat - Monument Valley

Smorgens vroeg meteen ingepakt en weer richting de 261 noord gereden om de Moki Dugway te rijden, dit is een slingerweg die heel steil de hoogte ingaat, met scherpe haarspeldbochten en vooral schitterende uitzichten. Boven aangekomen de route naar Muley Point ingezet en daarboven hebben we onze ogen uitgekeken....wat een mooi uitzicht heb je hier zeg !

Om naar Monument Valley te rijden moesten we weer dezelfde weg terug en door Mexican Hat.

Bij Monument Valley hadden we een airbnb, bij een indiaans gezin, in een kleine cabin, met een uitzicht op Monument Valley. Dit gezin heeft een flinke stuk grond en woont hier werkelijk prachtig. In Kayenta zijn we iets gaan eten en om 20.30 was het "sunset"in Monument Valley, dan kleuren de bekende rotsen helemaal vuurrood. erg druk was het bij het uitkijkpunt.

Toen de zon eenmaal onder was, was het ook erg snel donker en hebben we nog heerlijk op ons terras gezeten met een koel drankje en een vuurtje gemaakt in de vuurkorf...en dat onder een mooie sterrenhemel.