henny-bim-usa-2018.reismee.nl

2e dag Palm Springs

Vanmorgen werden we om 06.30 al wakker, maar dat is een bekend gegeven na de vlucht van Europa naar USA.

We hebben nog wat gehangen op onze kamer en zijn vervolgens tegen een uur of 11.00 naar ALbertsons , een supermarkt, gegaan om te kijken wat de sigaretten daar kosten, deze waren erg duur.

Wel hebben we de Baileys-creamer weer gevonden en Nesquik.

Overigens is zijn de producten uit Europa hier erg duur, bv Nutella en Maggi.

Een klein stukje verderop hadden we een Subway zien liggen, dus zijn we daar maar gaan ontbijten. Heerlijke geur van het verse brood als je daar binnenstapt.

Van daaruit naar de Walmart gereden om een koelbox te kopen, zodat we de rest van de reis gekoelde drank bij ons hebben in de auto.

Terug op de hotelkamer hebben we meteen badkleding aangedaan en naar het zwembad gegaan, want het was inmiddels 97°F oftewel 36°C.

Mooi zwembad op de binnenplaats van het hotel, met mooie palmbomen en felle kleuren. Hot tub was weer heerlijk en Bim heeft genoten in de hangmat.

Om 18.30 terug op de kamer zouden we even een dutje doen om daarna te gaan eten in het gezellige centrum van Palm Springs, echter werden we om 02.00 wakker !

Geen eten dus meer deze avond.

Al met al was dit dus, precies zoals bedoeld, een hele relaxte dag om bij te komen van de lange reis en te wennen aan het tijdsverschil.

Het is nu 03.00 's nachts en we hopen nog te kunnen slapen. Morgen gaan we naar San Diego, waar we ook 2 nachten verblijven.