henny-bim-usa-2018.reismee.nl

Dag 13 : Page - Williams

Deze dag moesten we ongeveer 170 mile rijden, dit is zo'n 275km.
Toen we Page bijna uitreden kreeg ik op het scherm in de auto ineens een bekende melding te zien...2 jaar geleden ook gezien deze afbeelding...een afbeelding van een platte band !
Ik dacht ojee...niet weer he, maar op de boordcomputer zag ik al snel dat de linker achterband maar een druk had van 29 psi en de andere 3 hadden een druk van 41 psi. Dus naar het tankstation om de band op te pompen en dan maar hopen dat ie zo blijft.

Nou door de hitte liepen alle bandenspanningen op en die van de linkerachterband bleef ook goed (de volgende ochtend was de spanning weer een stuk gedaald en de rest van de dagen heb ik om de 3 dagen de band bijgevuld).
Ook zijn we nog snel even naar de stuwdam gereden en hebben we foto's gemaakt aan de rand van Lake Powell op precies dezelfde plek als 2 jaar geleden. Mooie uitzichten hier op het meer en op de brug. Op de brug kun je foto's maken van de diepte door een klein venstertje wat ze speciaal hiervoor hebben gemaakt in het hekwerk wat op de brug is aangelegt ivm gevaar voor vallen/springen in de diepte.

Eenmaal bijna in Williams aangekomen moest ik naar het toilet en dus stopte we bij een tankstation, terwijl ik binnen was, had Bim al een paar echte cowboys gezien en ze wilde graag met hen op de foto. Ik zei dan vragen we dat toch gewoon! Toen ik zei dat we Nederlanders waren, zeidden ze lachend dat hun bendeleider ook Nederlander was en dat ie op een trein zat onderweg naar hier en dat ze die trein gingen overvallen....ik zei meteen :"Give me that gun..and I will shoot them all and take all that gold from the train"...ze moesten er erg om lachen.

In Williams aangekomen zijn we meteen naar ons hotel gereden, het La Quinta Inn & Suites, erg mooi nieuw hotel met hele mooie kamers.
Nadat we gesettled waren gingen we het dorp in om te eten, na overal te hebben rondgekeken, bleken de meeste restaurants om 20.00 dicht te gaan en die restaurants die nog open waren zaten bomvol en waren peperduur. We gingen een pizzeria binnen, moesten minstens 30 minuten wachten op een tafel, intussen keken we op de kaart, goedkoopste pizza $ 22....dat werd dus MsDonalds...meteen aan de beurt...beide een compleet menu voor $4.79.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!