henny-bim-usa-2018.reismee.nl

Update : dag 7 Sedona - Flagstaff

Op de 7e dag van onze trip werden we laat wakker, heerlijk uitgeslapen dus na een vermoeiende wandeling de dag ervoor.

Maar we hebben vakantie dus we kijken niet graag op de klok. Eenmaal ingepakt vertrokken we via de hele mooie weg 89a naar het noorden, onderweg een paar foto=stops gemaakt en in Flagstaff ook even gestopt om iets te eten.

Na het inchecken in het Twin Arrows Casino Resort Hotel besloten we meteen maar door te rijden naar de Grand Falls, een grote waterval. Toen we daar aankwamen bleek, waar ik bang voor was, dat er geen water meer liep vanwege het weinige sneeuw dat er afgelopen winter is gevallen in de bergen. Toch een mooie locatie , maar had veel mooier moeten zijn.

Op de terugweg naar het hotel lekker bij PizzaHut gegeten.

Na het douchen zijn we het casino ingegaan en daar stonden gokkasten die we kennen van MyVegas, ons facebook=spel waarmee we gratis rewards voor in Las Vegas mee verdienen. Naast ons zat een Indiaan (waren bijna alleen maar Indianen hier trouwens), en die kreeg meer dan 400 gratis spins, maar uiteindelijk had ie "slechts" $270.

De volgende morgen gingen we na het uitchecken ook nog even een gokje wagen, op dezelfde gokkast als die man van gisteren....kregen we 200 gratis spins, ik dacht al de jackpot te hebben, maar uiteindelijk $50 gewonnen, toch mooi meegenomen !