henny-bim-usa-2018.reismee.nl

3e dag Palm Springs-San Diego

Vanmorgen na een nacht waar we veel wakker waren en dus onregelmatig hebben geslapen, zijn we meteen onze spullen gaan inpakken en alles in de auto geladen , wat zeer makkelijk ging omdat we de auto praktisch aan de deur konden parkeren.

Vervolgens uitchecken....komt de receptionist ineens met een "resort fee" van $75.....voor het gebruik van wifi, gratis parkeren, gratis gebruik van spa, fietsen ter beschikking. Ik zei dat daar niks van verteld was vantevoren en dat ook niet zou betalen. hij zei :oke, ik zal het halveren, maar ik zei dat er totaal niets van gezegd was en dus ook nergens van gebruik hebben gemaakt en parkeren had ik overal gratis kunnen doen.....toen ging ie kijken wie ons en hoelaat we ingecheckt hadden....zegt ie ineens....ik zal alles van de rekening halen. Zo zie je maar weer, als je niks zegt ben je $75 lichter.

Daarna wat gaan ontbijten en nog even naar een Dollar Tree winkel, daar kost alles $1....soort Action , maar dan veel meer artikelen. Bij Jack in the Box een burgertje gaan eten....krijgen we ongevraagd een senioren korting !! Misschien toch maar eens mijn grijze haren gaan laten verven haha.

Verder naar het het centrum van Palm Springs en daar wat rondgelopen en vervolgens op weg gegaan naar San Diego.

Hoe dichterbij we San Diego naderden hoe meer bewolking en hoe lager de temperatuur.


Na het inchecken, meteen even lekker in de Hot-tub gegaan en daar een gezellig gesprek gehad met een Amerikaan van Mexicaanse afkomst.

"s Avonds naar het Gaslamp Quarter gereden en daar rondgelopen in het oude centrum van San Diego.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!